vatandaş kedisin kendi içinde parti kurup kendisin hesap soracağı siyasetci getirmediği sürece siyasette siyasilerde alsa dürüst olmaz tv başında dilin kemiği yoktur istediğin söyler yarın yalanlar çünkü hesap soran yoktur mecliste oturup kimseye hesap vermeyenler oldukça bu millet asla bir yere varamaz.
1 yasa getirsinler çok basit her ilin vatandaşları ilin milletvakilini hangi parti olursa olsun e-devlet üzerinde bir yıl içinde millet vekilin beğenmedi ise değiştirmek için oylamaya gitsin 3/1 oy toplanırsa o milletvekili cumhurbaşkanı bile olsa görevden alınsın bak bakalım nasıl milleti elin ayağın yalıyorlar. ayın şey valiler belediye başkanları içinde olsun bakın bakalım kisme çalabiliyor mu aile şirketi kurabiliyorlar mı