Liberalizmin yakınında bile değiliz hocam. Sadece 5 kişi için geçerli o liberalizm. Beşli çete için sadece
Sen liberalizm deyince sadece yandaşa ihale kıyağı mı anlıyorsun hocam?
Liberalizm kapitalizmdir işte, sermaye diktatörlüğünü. Sermayenin sınırsız sömürme özgürlüğüdür.