Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence iyi hocam emek göstermediğim yeni sitem bir haftalık Google verileri

İyi zaten ama çok kaybı var. En önemlisi link yapısı. Bir kaç sene sonra, bugün girmiş olduğun konu google da 2020 link yapısıyla görünecek ve düzeltemeyeceksin. Kategori yapısı yok, label ile kategori yapıyorsun okey ama benim için önemli olan o kategoriyi google da sıralamaya sokmak. Label bu konuda maalesef çok zor. Bloggerı çok severim hatta yalayıp yutmuş insanımdır, kafan rahat oluyor ama ilerleyen zamanlarda pişman oluyorsun ve taşımak çok düşündürüyor. Pişman olacağınız projeleri kurmayın bence