Bunu servis adı ile değil tema ve yazılım ile çözebilirsiniz. Eskiden tema ve yazılımlar çok sınırlıydı bu yüzden s1-s2 şeklinde gösterilirdi. Şimdiki temalarda oto. olarak servis no çekiyor ve direkt servis no veriyorsunuz. Eskiden servis sayısı az olduğundan ve servislerin çok çabuk değişmediğinden stabil kalıyordu ama şuan servis sayısı hem fazla hemde servisi pasif yap derken s1 den s4 e kadar atlıyorsunuz. Yani sürekli düzenleme ister.
Kendimden örnek vermek gerekirse mantıklı açıklama şeklim;
Servis adı maks gönderim ve hız olarak yazarım. Açıklama kısmı zaten servisin bilgilerinin tanımlandındığı yer olduğundan buraya başlangıç hızı, gönderim miktarları, kullanıcı kalitesi, lokasyon, garanti durumu vb. bilgileri doğru yazarım. Müşteri baktığında önce ihtiyacı kadar atabilcek servisi ve hızı görür daha sonra açıklamaya bakıp o servisin o hız ve miktara göre kalitesini görür.