JetSosyal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet aslında mantıklı hocam, şayet direkt Türk Takipçi, Beğeni yazdığımızda gerçekten onun %100 Türk Takipçisi olduğunu düşünüyorlar maalesef. Servis açıklamasını okuma oranlarıda ciddi bir şekilde az.
Dediğinizi not aldım teşekkür ederim.
Geçen ay SMM panelimizi kapattık biz, çok siparişimiz yoktu 15k falan sipariş geldi 2-3 ayda. Ama iade oranlarımız çok düşüktü açıklamalar hep böyleydi kimse sürprizle karşılaşmıyordu o yüzden deneyin bence faydasını görürsünüz.

Kazancınız bol olsun