Instagram | %15 Türk Beğeni | Düşüş Olur | Garantili Değildir
gibi yazılması taraftarıyım. Ondan sonra şikayet konuları açılıyor Türk diye verdik, türk dışında her şey var marslı bile var gibi gibi... Baştan belirtilmesi lazım
Evet aslında mantıklı hocam, şayet direkt Türk Takipçi, Beğeni yazdığımızda gerçekten onun %100 Türk Takipçisi olduğunu düşünüyorlar maalesef. Servis açıklamasını okuma oranlarıda ciddi bir şekilde az.
Dediğinizi not aldım teşekkür ederim.