Merhabalar,
Forum üzerinde çoğu kişinin paneli olmakla birlikte çoğu kişide bu panellere birer müşteri.
2017 yılından bu yana panelimdeki isim formatımı (S1), (S2) şeklinde nizami bir şekilde sıralı listeledim.
Sizce en uygun ve müşteriye hitap eden servis ismi nasıl olmalı? Düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Mevcut İsimlendirme Şablonum: