karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Besim Tibuk'un kendisi değil ama fikirleri iktidarda zaten. Neoliberalizmi dibine kadar yaşıyoruz. Su bile parayla, daha ne olsun!
Liberalizmin yakınında bile değiliz hocam. Sadece 5 kişi için geçerli o liberalizm. Beşli çete için sadece