Altta yazdığım durumda şuanki reisimiz Tayyip Erdoğan olsaydı şunu derdi. Hemen en kalabalık camiye çek. Namazı orda kılalım. Ve çıkışa da gazetecileri çağır. Röportaj verelim.



https://twitter.com/yenisafakwriter/...onewuWL8hokIeg