Saygıdır net olarak Saygıdır Saygıdır !
Ticareti bir kenara bırakıp çok sinirlendiğim bir konuyu yazmak istiyorum . Bu aralar python üzerine çalışıyorum ve yapamadığım veya eksik olduğum yerlerde bazı kullanıcılara soruyorum . Kimisi yardım ediyor kimisi etmiyor kimisi görüldu atıyor hepsine saygım var sonuçta kimse kimseye yardım etmek zorunda değil . 5-6 gün önce bir kullanıcı bana whatsapptan yazın detaylı konuşalım diye mesajıma dönüş sağladı . Whatsapptan yazdım mesajıma 24 saat sonra cevap veriyordu ama bilgiye ihtiyacım olduğu için sabırla bekliyordum . Ardından nerelerde bilgi almak istediğimi yazdım hepsini detaylıca ve yine aradan saatler sonra dosyaları göndermemi istedi kendisine dosyaları gönderdim ve aradan yine 24 saat geçti ( bu arada whatsappta hep çevrimiçi ) . Hiçbir zaman darlayan veya üst üste mesaj atan biri değilim az ve öz yazışırım . Dosyaları attıktan sonra yine sabırla bekledim ve bana ben yarın akşam düzenleyip size gönderirim nerde hata yaptığınıza bakarsınız dedi bende teşekkür edip bekleyişe geçtim ve aradan iki gün geçti ses çıkmayınca bende Hocam belliki yoğunsunuz ben sizi yormuyayım başka türlü sorunumu bulmaya çalışacağım diyip konuşmayı bitirdim . Simdi burda belirtmek istediğim olay şu :
Whatsapptan 7/24 cevrimici ve bana yardımcı olacağını belirtiyor bende bekleyişe geçiyorum belkide 10 dakika da çözeceği sorunu 5-6 gün bekliyorum ve bana yardımcı olmuyor . Kişinin kendine saygısı ne kadarsa karşıdakine de o kadar saygı gösterir en azından bana yapamayacağım yoğunum gibi şeyler söyleseydi zaten mecburda değil yapmakta ama 10 dakikalık bir yardıma 5-6 gün bekletiyorsa ve ben aradan 5-6 gün geçmesine rağmen teşekkür ediyorsam en azından mesaja cevap olarak kusura bakmayın gibi cümleler sarfedebilirdi . R10 da kendisi aktif olarak iş yapıyor iyi ki de iş yapmadan önce en azından insanlara nasıl davrandığını gördüm . Çok zoruma gitti . Neyse Allah ıslah etsin .