Orunmuhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle birşey sormadı hocam
GMAİL OLUŞTURURKEN VEYA DAHA SONRA ÖZEL SORU VE CEVAP VARDIR HESABI KURTARMAK İÇİN YADA KİŞİYİ DOĞRULAMAK İÇİN.
eğer bunların hiç birini yapmadıysanız öylesine açılmış bir mail adresidir. kurtarma mail girmemişsiniz, telefon no girmemişseniz önemsiz bir mail... telefonunuzda daha önce mail bağlantı kurdunuz mu?