TheStranger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Besim Tibuk, Türkiye'ye on gömlek büyük gelir. "Din, vatan, millet, işçi, emekçi" gibi sloganlar atmayıp, liberalizmi anlatmak gibi bir "hata" yaptığı için Türk halkı seçmedi. Şimdi yaşasınlar istedikleri hayatı; Besim Tibuk'un keyfi yerinde, halk ise yemek bulamıyor.
Besim Tibuk'un kendisi değil ama fikirleri iktidarda zaten. Neoliberalizmi dibine kadar yaşıyoruz. Su bile parayla, daha ne olsun!