Besim Tibuk, Türkiye'ye on gömlek büyük gelir. "Din, vatan, millet, işçi, emekçi" gibi sloganlar atmayıp, liberalizmi anlatmak gibi bir "hata" yaptığı için Türk halkı seçmedi. Şimdi yaşasınlar istedikleri hayatı; Besim Tibuk'un keyfi yerinde, halk ise yemek bulamıyor.
Besim Tibuk'un kendisi değil ama fikirleri iktidarda zaten. Neoliberalizmi dibine kadar yaşıyoruz. Su bile parayla, daha ne olsun!