Konu
Bu Hatayı Neden Alıyorum ?
16-04-2022, 22:29:31
#1
Gezinticocuk
Arkadaşlar merhaba,siteme girş yapamıyorum.
Sunucuya ulaşılmayır gibi bir bildiri geliyor. Linux sunucu kullanıyorum. Bu meyden kaynaklı ? Firmadan mı ? Yoksa başka bir sıkıntımı var ?