hocam konu da ne 3 kağıtçılık var ne de uyanıklık, verdiğiniz fiyat fazla gelmiş olabilir gayet normal, insanlar mesajlarınıza dönmüyor diye *********** olmuyor
Bir işin bir okuru vardır hocam elmayı imal ettiğinden aza satamazsın ben bu kodlamayı öğrenene kadar 6 senem gitti emek emek en azından tenezzül edip pahalı geldi yazabilirdi