bunu üçkağıt olarak görmüyorum da belki planladığından yüksek gelmiştir bütçe yani insanlar açıkçası sektörün içine girmeden bunun çokta maliyetli bir unsur olmayacağını düşünüyorlar ya da hani şu gözle bakılıyor genel itibari ile zaten oturduğun yerden yaptığın bir iş hani ne olabilirki gözüyle bakılma durumu var çünkü malum Türkiye aslında bir tarım toplumudur gelenekten gelen bir tarıma dayalı işçilik durumu sözkonusudur bu yüzden bizim toplumumuzda emek kazma kürek ile eşdeğerdir yani siz fiziki olarak çalışıyorsanız fiziki olarak bir iş yapıyorsanız gerçekten emek veriyorsunuzdur ve istediğiniz ücreti talep etmek hakkınızdır ama işte yazılım gibi evde yapılan hani masa başında olan sektörler istenilen fiyat her zaman fazla bulunur bence bununla alakalı olduğunu düşünüyorum