Abimin bir tane sektörden arkadaşı var abime demiş senin çocuk bana site yapsın parası neyse vereceğim abim geldi dedi işte nakliye sitesini kaça yaparsın arkadaşıma bende dedim domaini, hostingi, makalesi, ıvırı zıvırı 1500 tutar 1500 da işçilik alırım 2 haftaya teslim ederim adamın numarasını verdi dedim 3000 at 2 hafta sonra al siteyi. Adam dedi seni kardeşimle konuşturacağım giriş o gidiş sıkıntı kimde bendemi yoksa ondamı hayır yani 1000tl mi yapacaktım ?