Forumdan birisine bot yaptırmıştım ama ne yazık ki kime yaptırdığımı bulamadım, bot sorunsuz çalışıyor şuanda tek eksiği Metin+Resmi otomatik çekmemesi, Resmi veya Metni ayrı ayrı çekebiliyor ama ikisi de içerikte olursa sadece metni çekiyor bu konuda yardımcı olabilecek var mı acaba?