Valla hocam bende yeni evliyim 6 aylık evde 2 kişiyiz evde yapmak daha maliyetli geldiği için bizde hergün dışardan yiyoruz. Ev ortamında en az 4-5 kişi olmadan yemek yapmanın hiçbir mantıgı yok bence
Yillar onceki ogrencilik hali alislanligindan sizd ipucu.
2 ogunluk yapin. Bu sekilde ancak uyguna gelir 🙃.
Mesela aksam yaptiginiz yemektrn kalanlari obur gun oglen yiyebilirsiniz.