Öncelikle merhabalar konuyu nereye açsam bilemedim yanlış yerde ise taşırsanız sevinirim. Arkadaşımın wix'de domaini mevcut kendi hostuma bağlamak istiyorum ancak wix nameserver değişikliğine izin vermiyor dedi, bunun bir yolu varmıdır ? bilen arkadaşlar varsa bilgilendirirlerse sevinirim