Hocam payeer hesabım varmış. Aktif ve onaylı gözüküyor. Ancak muhtemelen türkiyeden açtım. Acaba sistem tamamen bize aktif mi?
Eğer aktif değilse abd şirket ile hesabı tekrar kurabilirim.
Bu konuda sıkıntı olmaz diye düşünüyorum ben payeer ile ödeme aldım. İster burada bozdurursunuz ister crypto olarak çeker bozdurursunuz.