redkral34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende çok serbest bırakmaların istemem ama zaten öyle hesaba giri reklam bas geçsin olmuyacak yoksa zaten reklam maliyetleri ucar botcular sagolsun
Hiç Affetmem Yapıştırırm Valla Hazır Kurulu Düzen Bekliyorum Pusuda