redkral34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende çok serbest bırakmaların istemem ama zaten öyle hesaba giri reklam bas geçsin olmuyacak yoksa zaten reklam maliyetleri ucar botcular sagolsun
ahahaha aynen öyle