Dün geç bir saatte dışarıda olduğum için ve eve 2 saatten fazla sürecek bir yolum olduğu için civarda bilinen kurumsal bir markadan yemek aldım. Burger King aldığım menüye gerek yok ama 87 lira tuttu ve beni ancak yol boyunca tok tuttu. Çok mecbur kalmadığım durumlarda ya evden yemek yiyerek çıkıyorum ya da biskuvi vs ile geçiştirmeye çalışıyorum. Gelirim orta düzeyde denebilir. Şu son zamanlara kadar hiç dışarıda yemek yerken hesap yapmazdım ama bir kaç ay içinde menülerin neredeyse iki katı fiyata çıkması çok üzücü. Asgari ücret düzeyinde geliri olan ve kirada olan kişiler nasıl geçiniyor bilmiyorum. Düşünmek bile baş ağrısına neden oluyor.