Besim tibük gerçekten dürüst adam, editlerini açar açar nefessiz kalana kadar gülerim😂
Konudaki birçok kişi olayı yanlış anlamış Dürüslükle İyi lideri karıştırmış Besim Tibuk öyledir, Besim Tibuk şöyledir demiş yada en dürüstğ budur diyip daha faydalı görüşleri olanları göstermiş ama alakasız olmuş bence, Konu sahibi en İyi ve Dürüst Lider dememiş ki en dürüstü demiş sadece, düşünceleri doğru olmak zorunda değil, bunları rahatlıkla herkesin içinde dillendirebilmesi önemli😅