Adamlar 500 kelime istiyor, ben 1500 kelime yazıyorum, maksat daha detaylı olsun. Bana da teşekkür etmiyorlar. 😂
Pişman oluyorum ve 'bir daha yapmayacağım, 300 dedilerse 301 kelime olunca bırakacağım.' diyorum ama sonra yine aynısını yapıyorum.

Teşekkür etmelerini geçtim, etsinler diye yapmıyorum zaten fazla yazmak alışkanlık olmuş ama; bir de 'para koparmak için ekstra yazdın' diyen nankör ve iftiracı mahluklar da var. Düşünün yani. Halbuki başından belirtiyorum fazla kelimeler için ücrete gerek yok diye.
Bunları reklam olsun diye yazmadım. Öyle olsa bile, 32 mesaja sahip bir konunun 4. sayfasında nasıl etkili bir reklam yapacağım Allah aşkına.

Özet: Bazı insanlar gerçekten çok tuhaf ve ne yapsanız onlara yaranamazsınız.