8 marttan bu yana hergün 24 saat yaptığım şeyi yapacağım haftasonu da; çocuk bakmak
Ellerinizden öper ikiz kızlarım doğdu 8 martta, o günden bu yana eşimle birlikte bebek bakıyoruz. Keyifli oluyor ama bebek/çocuk bakımı dünyanın en zahmetli işlerinden biri. 24 saat full+full mesai, yemek yemeye vakit kalmıyor desem yeridir. Kimi zaman buradaki konulara kucağımda kızım varken yorum yazıyorum