Yemeksepetinde 60a 40 indirim vardı geçen hafta 5-6 tane tantuni söyleyelim iftarı sahuru çıkaralım dedik normalde daha pahalı %15 ayrı indirim varmış onu da söyleyim bu arada öğrenci evi insan bazen üşeniyor içinde 5-6 küp tavuk vardı ne doyuyorsun ne başka bir şey dışarıda yemek yemeye kıyamıyorsun zaten indirim kovalıyoruz ülkemizin son durumu böyle kendi insanımıza çiftçimize küçük yatırımcılara yatırım yapsak en azından bu kadar kötü olmaz diye düşünüyorum . Biraz daha susarsak ileride hiç konuşamayacak gibiyiz