Herkese hayırlı geceler.
Bir hizmet aldıktan, fiyat aldıktan veya bilgi aldıktan sonra teşekkür etmek çok mu zor?
Yanlış anlaşılmasın, kafaya taktığımdan değil de merak ediyorum. Neden teşekkür etmiyorsunuz? Ben ne olursa olsun cevap vermeye çalışıyorum, teşekkür ederim, sağolun, iyi çalışmalar gibi cevap vermek çok mu zor yani?
Ben fiyat ürün ve benzeri birşey sorduysam ve sonuç negatifse bir kalp gönderiyorum

Postam kutumuz oldukça kısıtlı
@EKA Reklam;