Ben buna o kadar da katılmıyorum. Bu bir tercihtir. Tercihler sorgulanmamalı. Teşekkür edene niye teşekkür ediyorsun demekten farksız benim gözümde. Sonuç olarak bir ticari ilişki burada ki. Whatsapp gibi hızlı olsa %90 oranında sizin istediğiniz gibi olacaktır ama burada 3 dezavantaj var.
Birincisi bilgisayardan kullanmak, ikincisi zaman harcamak, üçüncüsü mesaj kutunun doluyor olması. Bu mantıkla attığınız her mail pazarlamaya da dönüş yapılması gerekiyor

Çünkü oraya da vakit harcıyorsunuz.
Bu arada bu olay benim çok başıma geliyor. Whatsappdan bile aşırı derecede fazla oluyor ama bir beklentiye girmemeyi öğrendim