1 saat oldu, bir hizmetin bedelini usulünce sordum arkadaş da fiyat verdi. "Teşekkür ederim lakin bütçemizin üstünde, vakit ayırdığınız için sağolun" diye bitirdim, kendisi de nezaketle karşılık verdi. Dolayısıyla kimseden bi şey eksilmedi. Fazladan 15 saniyemizi alacak bir şey için bu tip nezaket kurallarını unutmamamız gerektiğini düşünüyorum, sonunda güzel dostluklar dahi oluşabiliyor.