@aponkral; alıntı yaparsam mesaj çok uzun olacak o yüzden buradan cevaplamak istedim yanıtınızı sürekli güncelliyorsunuz size pm üzerinde de belirttiğim gibi ilk etapda korumasız halini ilettiniz fazla req çıkmadım ve siteniz düştü bu yüzden arttırmadım çünkü gerek yoktu düşmüş bir siteye daha fazla abanmanın anlamı olmazdı 2.de ise korumalı halini test edeceğim için daha iyi bir saldırı yapma gereği duydum sonuçta koruma deniyorum değil mi iyi bir saldırı olmalı ve başarılı bir sonuç aldım burada yanıltma amaçlı bir girişim olmadı o yüzden lütfen ithamlarınızı düzeltin 2. olarak ise burada düşen bir sistem var ben kötü amaçlı bir saldırgan olsaydım nasıl ne şekilde düştüğü değil sonuç önemli olurdu yani sizin kaynak yetersizdi sunucu şöyleydi böyleydi demenizin pek bir faydası olmaz sonuçta koruma kuralları ne kadar önemliyse kaynak da bir o kadar önemli sizin tüm önlemleri almanızı beklerdim sonuçta burada bir test gerçekleştiriyoruz ne olacağı belli olmaz değil mi siz her ne kadar kabullenmeyip başarısız bulsanız da bu sonucu başarılı olmuş bir test girişimidir.