EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam inan senin gibi değerli bir insanı kırmak istemem, eğer yanlış anlaşıldıysam senden gerçekten özür dilerim.
Estagfurullah hocam, siz de değerlisiniz. Ürünle ilgili ihtiyaç söz konusuydu zaten piyasa altına verdiğim için teklif bayağı sert oldu bana. Ama yanlış anlamışız siz de teklif ilettiniz sonuç olarak. Hayırlı geceleriniz olsun, dostluk baki
royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yemek verilme değil de, her sene iftar etkinliği düzenleniyor. Normalde ücretli, fakat durumu gerçekten olmayan arkadaşlara yardımcı oluyorlar sanırım. Konu linkini bulamadım, Bildirimler kısmına tıklarsanız mutlaka iftar bildirimini göreceksiniz
Çok teşekkür ederim hocam açıklama için. Uzaktan çalıştığım için memlekete geldim. Katılmam pek mümkün olmaz sanırım etkinliğe. Ama R10 her alanda güzel buluşmalara vesile. Herkese sonsuz teşekkürler
FBKmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malumm… çalışmaya devam
Allah kolaylık versin hocam. Hangi alanlarda hizmet vermektesiniz?