şimdi iş bank olanlar maxi puana bakacak .d
Umarım referans olayı değildir. Aç gibi forumda 500 tane konu açarlar.
Geçenlerde ben de sipariş verirken +50 TL Maxipuan görmüştüm. Şimdi de baktım ama yok
popoyeste golden but var tıkla gelsinde senin kediye anca yeter 200 lira
Ramazan kampanyası var hocam. Ondan olabilir.
Öğrendim geçen sene aralık ayında kredi kartı çıkaran herkese vermişler