Çocuklugumuzda semaver çayı çok içerdik, şimdi de güzel bahceli bir evim oldu semaver almak istedim ama hiç anlamıyorum

Odunla yakardı babam da şimdi kömürlüsü felan varmış. Çok aşırı pahalı olmayan 200-300 bandında semaverden anlayan arkadas varsa konuya yazar mı hemen alayım. Tşk ederim