Tur ile anlaşıp gitmiştik. Otel geziler vs hepsini tur ayarlamıştı. Müzelere giriş vs hepsi tur tarafından karşılanıyor. Düğün hengamesinden sonra tur ile gitmesi bana göre çok mantıklıydı ve hiç pişmanlık yaşamadık. Güzel bir yer ile anlaşırsanız tavsiye ederim.