1 Haziran 2019 itibariyle IMEI kaydı yapılan telefonlar, sadece pasaport sahibinin adına kayıtlı olan hatlarla çalışabilecek. Yani sizin pasaportunuza kaydı yapılmış bir telefon, kardeşinizin veya bir başkasının adına kayıtlı bir SIM kartla çalışmaz.