Milyonlar kazanan doktorlar da var.
Milyonlar kazananan mühendisler de var.
Milyonlar kazanan öğretmenler de var.
Milyonlar kazanan başka mesleklerde insanlar da var.
İşin en tepe noktasına bakıp "off ne kazanıyorlar" demek yanıltıcıdır. Türkiye'de bu durum çok var maalesef. Cımbızla iki tane aşırı başarılı örnek çekilip olay tüm meslek grubuna genelleniyor.