Ben de 5 t shirti 120₺ye nasıl satıyorlar diye düşünüyordum
Bunlar ihracat fazlası ürünler ama yinede defo bulunmaması lazım kendilerini firma sanan kaydı bulunmayan tipler illegal yöntemlerle numara alıp anonim oluyorlar kendimde mağazacıyım giymelik değil al kullan at almak istediğim için bu tip bir yer aradım zaten ama problem ürünü defolu ve isteğe göre göndermemekte daha önce bu tip benzer yerlerden almıştım sorunsuzdu ama ne yazık ki böyle çürüklerde var