Bu tarz kişilerin verdiği hizmet de kalitesiz olur genelde. 400 TL'ye anahtar teslim site yapıyorsan yalap şalap yaparsın. Müşteri şunu beğenmedim, bu olmamış dediğinde 400 TL'ye beni mi satın aldın der çıkar. Bilen bu fiyata iş yaptırmaz zaten.
13 YIL önce burda bırıne 500 tl ye sıte yaptırmıstımadam sürüm sürüm süründürmüştü benı bırde uzerıne sıteye basıt bır vıdeo eklenecektı yapmayınca sızın dedıgınız gıbı neden yapmıyorsun dedıgımde player yazmaklazım ona,500 tl ıle benımı satın aldın demıstı