15 yaşımdayken 400₺ye ben hazır temalı site kuruyordum harçlık çıkarmak için. O zaman nerden baksan 150-200 dolara geliyor bu para. Şu an o para 2100₺ye falan geliyor. 400₺ o zaman bile piyasa öldüren bir fiyattı. Şimdi gerçekten bir değeri yok. Her gün 1 site yapsan ayda 12k kazandırıyor belki amacı sürümden kazanmaktır ama yine de uğraştığın ettiğin zamana değmez.
Şu an 5k altı iş almıyorum o da zaten UI & UX süreci olmadan isteğe bağlı dümdüz site tasarımı için. Vallahi değmez harcanan vakte.