Arkadaşlar çalıştığım firmaya girdiğim an bana AGESA Emeklilik ve Hayat Sigortası yaptırıldı ve her ay oraya maaşımdan belirli miktar yatıyor.
Sorum şu;
Şimdi ben bu agesa ile özel bir hastanede tedavi görebilir miyim ücret ödemeden?
Özel diş hastanesine gitmeyi planlıyorum.