Sırf bu yüzden telegram kullanmayı itti beni böyle böyle kendi topuğuna sıkıyor whatsapp
whatsapp plus ile çözülüyor hocam
3. Parti whatsapp uygulamalarından sebep whatsapp numaraya ban atabiliyor. Dükkana gelen bikaç suriyelide görmüştüm bu durumu. Mail atsakda açmamışlardı numaranın banını. Dikkatli olun derim.
Diğer bir unsur 3. parti whatsapp uygulamaları ocr ile
kredi kartı gibi gönderilen fotoğrafları logluyorlar

Whatsappda aile içinde sıkça yağtığımız iş.
Dikkatli olun...
Ben de seslendirme yaptığımda .wav formatında kaydettiğim için dolayısıyla boyutsal anlamda whatsapp ın bu problemiyle karşı karşıya geliyorum. ve İlyas arkadaşımızın dediği gibi telegramı kullandırmaya çalışıyoruz karşı tarafa...
Whatsapp artık gerçekten kabak tadı vermeye başladı. Yeni diye duyurdukları her özellik altında bir kısıtlama barındırıyor. Chatlerde geçmişe gitmeyi çok kullanırım mesela o kısımda da büyük oranda bir kısıtlamaya gitmişler. Yeni giriş sistemi desen eskisine nazaran çok bekletiyor. Yani nedir anlamadım ki sunucu masraflarını mı karşılayamıyorsun, maliyet mi azaltıyorsun.. Telegram kullanıyorum fakat henüz yeterli yaygınlığa ulaşamadı. Ayrıca Telegram Web arayüzünün de ciddi geliştirilmeye ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. Whatsappın kendisinin whatsapp plus adı altında bu kısıtlamaların olmadığı bir abonelik geliştirmesi gerektiği kanaatindeyim.
Hocam alternatif olarak dosya.tc gibi programları kullanabilirsiniz. Dosyayı upload edip karşı tarafa bir link verirseniz işiniz çözülür mü?
Tüm yorum yapan arkadaşlara gönülden teşekkürler.
Ne yazık ki hocam bir çok kişiye gönderdiğimiz için hepsi dosya yükleme kanallarından dosya indirmeyle ilgili olarak pek yanaşmayacaklardır ve uğraşmazlar