Vermek istediğim mesajın tümünü görmenizi rica ediyorum. +65 yaş vatandaş ve siyasetçi dedeler, zamanında iş gücünü doğru şekilde kanalize edemedikleri için şu an ülkemizin alım gücü içler acısı. Genel olarak çalışma ile ilgili sorunumuz yok; katma değerli ürün/hizmet üretme konusunda birey ve siyasetçi seviyesinde yetersiz kalıyoruz. Gençlerimiz şikayet etmek yerine mevcut imkanları kullanabilir ve kendi üzerlerine düşenleri yapabilir. Aksi takdirde onların torunları da benzer veya daha kötü şartlarda yaşayacak.

Yunanistan, tam da bu nedenle ekonomik olarak çöküşe girdi.
D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç bir cümlenize katılmıyorum. Buraya gelmiş içler acısı olan alım gücünü gösterip alamıyorsanız mızmınlanmayıp çalışın anlamında yorum yapıyorsunuz. Burada çalışma saati en yüksek olan Türkiye zaten?
Konuşmanız +65 yaş dedelerin iş beğenmiyorlar kliplerini anımsattı.