the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu an Türkiye'deyim. Uygulamadığım bir tavsiyeyi vermek adetim değil. Bana mantıklı geliyor.
Hiç bir cümlenize katılmıyorum. Buraya gelmiş içler acısı olan alım gücünü gösterip alamıyorsanız mızmınlanmayıp çalışın anlamında yorum yapıyorsunuz. Burada çalışma saati en yüksek olan Türkiye zaten?
Konuşmanız +65 yaş dedelerin iş beğenmiyorlar kliplerini anımsattı.