Whatsapp artık gerçekten kabak tadı vermeye başladı. Yeni diye duyurdukları her özellik altında bir kısıtlama barındırıyor. Chatlerde geçmişe gitmeyi çok kullanırım mesela o kısımda da büyük oranda bir kısıtlamaya gitmişler. Yeni giriş sistemi desen eskisine nazaran çok bekletiyor. Yani nedir anlamadım ki sunucu masraflarını mı karşılayamıyorsun, maliyet mi azaltıyorsun.. Telegram kullanıyorum fakat henüz yeterli yaygınlığa ulaşamadı. Ayrıca Telegram Web arayüzünün de ciddi geliştirilmeye ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. Whatsappın kendisinin whatsapp plus adı altında bu kısıtlamaların olmadığı bir abonelik geliştirmesi gerektiği kanaatindeyim.