Ben de seslendirme yaptığımda .wav formatında kaydettiğim için dolayısıyla boyutsal anlamda whatsapp ın bu problemiyle karşı karşıya geliyorum. ve İlyas arkadaşımızın dediği gibi telegramı kullandırmaya çalışıyoruz karşı tarafa...