mert252 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alman iban veren vivid var
Oturum olmasa bile pasaport ile hesap açabiliyorsun Türkiye üzerinden

https://vivid.money/r/mertRWX
adsense ödeme alınabiliyor mu