Elin 1 birim parası bizim 18 birim paramıza eşit; çünkü o ülkenin vatandaşları ve siyasileri, birbirlerini etkileyerek, ülkelerini cazibe merkezi yapabilmiş, katma değerli ürün ve hizmetler sunabilmiş, eleştirmeye harcadıklarından daha fazla zamanı üretmeye harcamışlar. Siyasetçi de insandır ve o ülkenin vatandaşları arasından seçilir, dışarıdan ithal edilmez. İnsanlar, kendilerine çekidüzen vermeden, "benim ne eksiğim var o ülkedekilerden" diyebilirler ancak bunu söylemeyi hak ettiklerini düşünmüyorum.
Topu taca atmaya çalışıyorsunuz çünkü verecek cevabınız yok. Bir şekilde kendini yurtdışına atmış insanların adam akıllı yaşamadığı yerler hakkında ahkam kesmesine de tav oluyorum şahsen. Mesela ne gördünüz de ükede durum güllük gülistanlık sanıyorsunuz. Cidden merakımdan soruyorum. Mantıken ülkede herşey yolunda olsa elin oğlunun 1 birim parası neden bizim 18 birim paramıza eşit mesela. Bunu bana mantık çerçevesinde açıklarsanız memnun olurum.