the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir insanın okuduğunu anlaması ve alabiliyorsa okuduğundan kendi hissesine bir şeyler alabilmesi güzel bir şey aslında.
Topu taca atmaya çalışıyorsunuz çünkü verecek cevabınız yok. Bir şekilde kendini yurtdışına atmış insanların adam akıllı yaşamadığı yerler hakkında ahkam kesmesine de tav oluyorum şahsen. Mesela ne gördünüz de ükede durum güllük gülistanlık sanıyorsunuz. Cidden merakımdan soruyorum. Mantıken ülkede herşey yolunda olsa elin oğlunun 1 birim parası neden bizim 18 birim paramıza eşit mesela. Bunu bana mantık çerçevesinde açıklarsanız memnun olurum.