sırf para kazansın diye bir abime üzeirmden araba satması için vekalet verdim. tek geçim kaynağı oydu çünkü.sonra öğrendim çok kişiyi doalndırmaya kalmış ve en son ben arabadayken arabasını alacak adamın arkasından .yanında çocuğunu getirmese ben bunu kaz gibi yolarım dedi duydum. o günden beri üzerimden araba satamıyor. sattırmıyorum.benim üzerimden milleti kazıklayacaktı habire. bilseydim böyle bir karakterinin olduğunu hiç vekalet vermezdim
ikinci el araba piyasası çok şüpheli bir ticaret